• (Android/iOS) Crazy Diner: Cooking Game mod många ädelstenar

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Crazy Diner: Cooking Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Crazy Diner: Cooking Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ mod många ädelstenar ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Crazy Diner: Cooking Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Någon gång när jag spelade spelet tog jag en paus och senare när jag kommer tillbaka kommer spelet att starta om den nivån igen och min nivå med hjälp av ett objekt för att hjälpa min nivå att gå igenom och jag är ledsen. Ibland kommer spelet att sakna eller vilja fortsätta visa massor av annonser efter varje spel.

    Jag älskar spelet men det fryser ibland och blir riktigt långsamt. Snälla räv det här och då ger jag 5 stjärnor.

    Det här spelet är väldigt bra. Men jag är väldigt besviken på köpen. Jag köpte 150 blå diamanter 2 gånger för 170 rs varje gång. Men jag har inte fått diamanterna ännu i mitt spel... mina 340 rs är bortkastade

    Det här spelet skulle vara så så mycket bättre utan popup-annonserna... vi måste titta på annonser för att få diamanter, vi måste titta på annonser för att påskynda väntetiden, vi måste titta på annonser för att få mystiska priser... VARFÖR MÅSTE VI ENS SE EN ANNONS EFTER VARJE ANDRA MATCH VI SPELAR???!!!! det räcker för att få mig att vilja avinstallera ett annars fantastiskt och väldigt beroendeframkallande spel... åtminstone bör du ta bort de slumpmässiga popup-annonserna... det förstör spelet

    Detta är ett bra spel men mängden annonser är bara löjligt!! Snälla sluta få spelarna att behöva titta på så många

    Jag älskar det här spelet. Men för många annonser. Var 2 nivå jag har avslutat finns det annonser. Gör annonserna bara för att få belöningar och liv. Det räcker för att balansera ditt spel

    Jag gillar spelet. Men jag gillar inte det när du har pilen för att komma bort från tillägget. Det tar dig tillbaka till tillägget. Så det gör det upprepade gånger. Jag måste ta mig ur det jävla spelet tillsammans. Och gå tillbaka in i det. Tilläggen är för ofta också. Jag har alla dessa spel så jag kan gå till ett annat när det står att du har dubbelknackat. V v är vi på dagis nu smh

    Det är väldigt trevligt. Jag gillade det eftersom det är väldigt lätt att använda och historien är underhållande. Det är en fyra för mig för jag kan inte heller ladda ner pizzastället. Min anslutning är bra, jag kan använda andra appar utan problem, men den laddar fortfarande inte ner den. Jag försökte många gånger, första gången sa det redan "100%", men gick tillbaka till noll i nästa minut.

    Uppdateringar gör spelet sämre inte bättre. Sedan erbjuder/begär de att du betygsätter dem och tillåter endast en 5-stjärna. 1-4 stjärnor skickas automatiskt till ett e-postmeddelande för att förklara problemet utan upplösning....nej. Fråga inte och försök diktera ditt önskade svar.

    Bra bara i tidiga skeden..fastnar och flyttar bara när du spenderar i senare skeden..de bestämmer slumpmässigt vilka poäng de ska ge för varje portion. Blir frustrerande efter de första 300 udda nivåerna

    Det är ett bra spel som jag gillar att spela på min fritid... Men det kan vara lite svårt att få tag i nycklarna och det tar lång tid.

    För många annonser och inget betalningsalternativ för att ta bort dem. Nivåer blir omöjliga att slå utan att betala kontanter eller vänta 5 dagar (genom att titta på annonser!) för att få tillräckligt med diamanter för att få extra tid för att klara en nivå.

    för många annonser bara det för två stjärnor

    Laddar om och om igen men kan inte spela

    Crazy Diner: Cooking Game אסטרטגיה aii

    Det är väldigt roligt men det är inte vettigt när varje gång jag vinner scenen finns det fortfarande en annons som dyker upp och det finns ingen utgångsknapp förrän senare så vi är tvungna att titta på annonsen. Det är fortfarande vettigt att om jag tappar scenen måste jag titta på annonsen, men varje gång tillägget dyker upp och det inte finns någon utgångsknapp är för mycket, det finns inga andra spel som gör det. De kommer att förlora kunder om de fortsätter att göra detta, vilket minskar nöjet med det här spelet...snälla förbättra detta. För mycket tillägg är omänskligt.

    Crazy Diner: Cooking Game Estratégia xgmh

    Jag älskar det här spelet jag är i 25-nivå Så det här spelet är väldigt svårt men jag vann det här ::::" Men det är ett väldigt underhållningsspel tack för att du laddade ner jag är barn Tack så mycket jag ger 2 stjärnor


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :